18.12.10

Lellikki-Loviisa

Nyt kun Hilma lopetettiin, Loviisasta tulee todennäköisesti entistäkin hemmotellumpi hamsteri kun se on meidän ainokainen. Se alkoi jo heti tänään, tein Loviisan dunaan joulusiivon eli pesin dunan ja vaihdoin uudet purut miltei kokonaan. Ja ruokakupistakin löytyy omenan ja kirsikkatomaatin lisäksi popkornia ja lihaa, kumpikin Loviisan suosikkiherkkuja.

Aiomme jatkaa nyt vain yhden hamsterin voimin, emme hanki toistaiseksi Hilmalle seuraajaa. Syynä siihen on se, että itse olen nykyisin viikot töissä Helsingissä ja asun Nurmijärvellä. Hamsterit ovat olleet Karrin hoidossa Tampereella ja minä näen niitä vain viikonloppuisin. Suunnittelin alunperin ottavani Hilman mukaan Nurmijärvelle, mutta jätin ajatuksen sitten sikseen. Pelkäsin hieman miten se olisi stressannut matkasta ja toisaalta minulla ei ole hirveästi aikaa iltaisin mihinkään ylimääräiseen.
Siksi tämä blogikin on ollut hieman retuperällä, koska minulla ei ole aikaa kirjoittaa eikä oikein aiheitakaan, kun olen käytännössä hamsteriton ja aika on muutenkin vähissä. Teidän lukijoiden täytyykin aktiivisesti kärttää Karrilta ainakin kuvia Loviisasta, niin saadaan blogiinkin vähän enemmän eloa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ole "välimiehenä" eiku naisena siinä lisääkuviakerjuussa!
-MUR-MUR-